Кіоски самообслуговування
Кіоски самообслуговування призначені для розширення фінансово-комерційної діяльності
банків і торгово-сервісних підприємств. Вони дозволяють створити інфраструктуру
для продажу послуг та електронних товарів, де вирішується основне завдання - надати якісний сервіс з обслуговування клієнтів за межами банківських установ та торгових майданчиків. За допомогою кіоску самообслуговування клієнти можуть отримати весь спектр послуг без звернення до персоналу банківської чи торгової організації.
Кіоски самообслуговування припускають для клієнта різні платіжні механізми
- Внесення готівкових коштів, банківські платіжні картки Національної Системи Масових
Електронних Платежів (НСМЕП) та міжнародних платіжних систем (МПС), інші платіжні механізми (оплата з банківського рахунку).
Кіоски самообслуговування надають спектр як банківських, так і торговельних послуг,
і дозволяють клієнту виконувати такі операції:
- оплата електронних товарів і послуг;
- оплата комунальних послуг та здійснення регулярних платежів;
- покупка кодів передплачених послуг;
- безготівковий платіж на користь обраного одержувача;
- погашення заборгованості (кредиту);
- перегляд залишку рахунку/картки НСМЕП;
- поповнення рахунку картки готівковими коштами, без звернення до банку (для карток НСМЕП);
- запит залишку на картковому рахунку;
- отримання виписки про рух по рахунку;
- переказ коштів з картки на картку;
- переказ коштів з конвертацією валют;
- управління депозитними рахунками та ін.
Кіоск самообслуговування являє собою сенсорний термінал, обладнаний валідатором,
рідером магнітних і чіпових карток, пристроєм введення ПІН коду, принтером і сканером
штрих-коду.
|